مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 08:552017-08-19سياسي

کمک هایی برای اجرای طرح هادی در ژرف خواهیم کرد


معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به اجرای طرح هادی در روستای ژرف کمک خواهیم کرد.

- معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: کمک هایی برای اجرای طرح هادی در ژرف خواهیم کرد معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به اجرای طرح هادی در روستای ژرف کمک خواهیم کرد.

عزیز الله مهدیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در حاشیه بازدید از روستای سیل زده ژرف شهرستان کلات نادری ضمن بیان این مطلب ابراز کرد: اگر مردم علاقه نشان دهند و در داخل بافت روستا نیز خانه بسازند تا روستا کمی با ثبات و ماندگاری اهالی پایدار شود در اجرای طرح های هادی کمک خواهیم کرد و کوچه ها را نیز سنگ فرش می کنیم تا مردم از این وضعیت خارج شوند.

وی ادامه داد: در روستای ژرف تعدادی از واحدهای مسکونی در بستر رودخانه بودند که هنگام سیل این خانه ها آسیب دیدند و تعدادی از آن ها را نیز به طور کلی آب برده است، تلاش می کنیم تا با کمک فرماندار و مسئولان شهرستان کلات نادری زمین مناسبی را در سمتی از روستا پیدا کنیم که قابل توسعه باشد و خانه هایی که در حریم هستند را به بالا دست انتقال دهیم.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: به خانه هایی که خارج از حریم هستند 20 میلیون تومان تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هایی برای اجرای طرح هادی در ژرف خواهیم کرد

کمک هایی برای اجرای طرح هادی در ژرف خواهیم کرد