مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 08:552017-08-19پزشكي

اجرای پروژه کشوری راه اندازی کلینیک شناخت/حرکت جهان به سمت «دنیای خاکستری»


استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه در دنیا هر ثانیه 2 نفر به سن 60 سالگی می رسند، گفت: جمعیت دنیا در حال پیرشدن است که قاره آسیا بیشتر با پدیده سالمندی مواجه است؛ - اجرای پروژه کشوری راه اندازی کلینیک شناخت/حرکت جهان به سمت دنیای خاکستری استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه در دنیا هر ثانیه 2 نفر به سن 60 سالگی می رسند، گفت: جمعیت دنیا در حال پیرشدن است که قاره آسیا بیشتر با پدیده سالمندی مواجه است؛ از این رو پروژه کشوری راه اندازی کلینیک های اختلالات شناخت و حافظه را اجرایی کردیم.

دکتر مریم نوروزیان، مدیر پروژه راه اندازی کلینیک های اختلالات شناخت در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی پروژه کشوری راه اندازی کلینیک های اختلالات شناخت و حافظه با اشاره به ایجاد این کلینیک ها افزود: با راه اندازی این کلینیک ها دوره های آموزشی برای آموزش متخصصان در حوزه سالمندی از مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی ایجاد این کلینیک ها را از یک سال و نیم گذشته دانست و اظهار کرد: با راه اندازی این کلینیک ها فراخوان برای جذب متخصصان طب سالمندی منتشر شد.

نوروزیان با اشاره به مطالعات خود در حوزه طب سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، یادآور شد: 20 سال قبل که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردم، اهمیت سالمندی برای کسی محرز نبود؛ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه کشوری راه اندازی کلینیک شناخت/حرکت جهان به سمت «دنیای خاکستری»

اجرای پروژه کشوری راه اندازی کلینیک شناخت/حرکت جهان به سمت «دنیای خاکستری»