مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 01:302017-08-18اقتصادي

78 درصد جویندگان کار مهارت فنی ندارند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران می گوید استقبال از طرح کارورزی به حدی بوده که 40 هزار نفر در استان تهران برای این طرح ثبت نام کرده اند.

- او تاکید دارد که بیش از 78 درصد جویندگان کار در تهران فاقد مهارت های فنی لازم هستند و طرح کارورزی آمادگی حضور آنها در محیط های کسب و کار را فراهم می کند.

حاتم شاکرمی در گفت وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح کارورزی اظهار کرد: الزامات اجرای طرح کارورزی فراهم شده و با استقبال خوبی که از این طرح صورت گرفته تاکنون 40 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی محور طرح کارورزی را مهارت آموزی و ارتقای مهارت فنی و عملی فارغ التحصیلان دانشگاهی ذکر کرد و دلیل استقبال کم فارغ التحصیلان را اطلاع رسانی کم دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که باید اطلاع رسانی بیشتری در خصوص طرح کارورزی و به ویژه بنگاه های اقتصادی پذیرنده صورت گیرد.

شاکرمی در عین حال نداشتن مهارت فنی لازم را مانع بهره وری در جامعه و رونق کسب و کار دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 78 درصد از جویندگان کار در استان تهران فاقد مهارت فنی لازم هستند و آمادگی حضور در محیط و فضای کسب و کار را به دلیل نداشتن مهارت فنی ندارند لذا این طرح موجب شناسایی و ساماندهی فارغ التحصیلان فاقد مهارت علمی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد جویندگان کار مهارت فنی ندارند

78 درصد جویندگان کار مهارت فنی ندارند