مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 00:252017-08-18بين الملل

استقرار الحشد الشعبی برای آزادسازی تلعفر


خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش کرد که نیروهای الحشد الشعبی عراق برای آزادسازی منطقه تلعفر از دست گروه تروریستی داعش در خطوط تماس با این گروه مستقر شدند.

- پایگاه آمریکایی میدل ایست آی با افشای مکاتبه ایمیلی سفیر امارات در آمریکا با دو مقام آمریکایی نوشت؛ ولی عهد 31 ساله عربستان سعودی به مارتین ایندیک، سفیر اسبق آمریکا در اسراییل و به استفن هدلی، مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا گفته است با همکاری واشنگتن و دشمن اصلی عربستان سعودی یعنی ایران مشکلی ندارد و آماده است که از جنگ یمن نیز خارج شود.

میدل ایست آی عنوان کرد؛ دولت ترامپ تاکنون در گزارش های سه ماه خود، پایبندی ایران به برجام را تأیید کرده؛ اما خبرها و تحلیل های جدید، حکایت از آن دارد که قرار است، رییس جمهور آمریکا در گزارش ماه اکتبر خود، عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام کند.

در همین زمینه، پایگاه آمریکایی میدل ایست آی در مطلبی به چهار مسیر و روش پیش روی آمریکا برای لغو توافق هسته ای پرداخته است.

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ سامان بخشیدن به مجموعه ی سیاست های کلّی و بازنگری در عناوین و نیز در فرآیند تعیین و تنظیم آن، سامان بخشیدن به مسأله ی نظارت بر اجرای سیاست ها، سازوکار لازم برای ارزیابی کارآمدی و اثربخشی سیاست ها، ایجاد انسجام کامل در ساختار تشکیلاتی و مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار الحشد الشعبی برای آزادسازی تلعفر

استقرار الحشد الشعبی برای آزادسازی تلعفر