مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-18سياسي

علم الهدی: گزینه روی میز ایران شهید حججی است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: آمریکا هر گزینه ای می خواهد داشته باشد اما بداند گزینه روی میز ایران شهید محسن حججی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: این جوان متولد دهه هفتاد که نه امام خمینی(ره)، نه انقلاب و نه جنگ را دیده بود، توانست با نگاه نافذ خود کاری کند که تمام گزینه های آمریکا از بین برود.

وی با بیان اینکه شهید حججی یک نمونه از جوانان دهه هفتادی کشور بود، افزود: بقیه جوانان این مرز و بوم نیز آماده یک اشاره از امام و مقتدای خود هستند.

وی اظهار کرد: دشمن هر چه قدر می تواند به دنبال ترویج فساد، فسق، فجور و بی حجابی در ایران باشد اما بداند در صورت ضرورت کاری خواهیم کرد که دشمن هیچ توانی برای حرکت نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کار شهید حججی به گونه ای بود که شبکه خبری المانیتور آمریکا او را اسوه اتحاد و باعث یکپارچگی مردم ایران معرفی کرد.

آیت الله علم الهدی افزود: بسیاری از افرادی که از چرایی حضور در سوریه سئوال می کردند اکنون برای دفاع آماده شده اند و وجود بابرکت امام رضا(ع) نیز باعث شده است ایران به عنوان کانون مقاومت در منطقه شناخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: گزینه روی میز ایران شهید حججی است

علم الهدی: گزینه روی میز ایران شهید حججی است