مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 15:012017-08-18سياسي

امام جمعه گرگان: مدیران خدمت خالصانه را در دستور کار قرار دهند


امام جمعه گرگان بر لزوم همت مسوولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران خدمت خالصانه را در دستور کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان گرگان اظهار کرد: مسوولان برای حل مشکلات جامعه، خدمت صادقانه را اولویت بدانند و خادم مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم جزو بهترین عبادات است، تصریح کرد: مسوولان وظیفه دارند در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: امیدواریم تلاش دولت دوازدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخاب وزرای دولت با کار کارشناسی و دقت نظر به انتخاب دولتی قدرتمند و شایسته منجر شود.

نورمفیی انتقاد غیرمنصفانه و همراه با بغض و حب را در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نداست و گفت: نقدهایی که طرح می شود باید منصفانه و به دور از حب و بغض باشد تا نتیجه آن به سود و توسعه کشور شود.

وی ادامه داد: امیدواریم تلاش نمایندگان منجر به انتخاب انسان های شایسته، توانمند، دلسوز به عنوان اعضای کابینه دوازدهم شود تا در رفع معضلات و مشکلات کشور کمک کند.

انتهای پیام/ج/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: مدیران خدمت خالصانه را در دستور کار قرار دهند

امام جمعه گرگان: مدیران خدمت خالصانه را در دستور کار قرار دهند