مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 14:402017-08-18اقتصادي

استمرار افزایش عرضه گوشت قرمز تا کاهش قیمت


معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که با توجه به نیاز حدود 100 هزار تنی کشور به واردات گوشت قرمز و تمایل مردم برای مصرف این محصول به صورت گرم و تازه، - افزایش عرضه گوشت قرمز تا ارزان شدن و منطقی شدن قیمت آن ادامه دارد.

حسن رکنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سالانه حدود 830 هزار تن گوشت قرمز در ایران تولید می شود و به حدود 80 تا 100 هزار تن واردات برای تامین بازار کشور نیاز است که در این راستا برنامه های کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: برای تامین نیاز کشور باید حدود 100 هزار تن گوشت قرمز وارد شود که جزو برنامه های کوتاه مدت قرار دارد.

در این راستا واردات و عرضه گوشت قرمز به صورت سرد و منجمد راحت ترین کار است چرا که می توان عرضه آن را به هر اندازه که نیاز باشد و در هر منطقه از کشور تنظیم کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: طی سال های اخیر تمایل و گرایش مردم به مصرف گوشت قرمز به صورت گرم و تازه افزایش پیدا کرده است که با توجه به کمبود نسبی گوشت قرمز، واردات آن به صورت گرم و تازه در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته که البته نسبت به واردات و عرضه گوشت منجمد سخت تر است چرا که باید ضمن در نظر گرفتن بازار جهانی بتوان این محصول را به صورت روزانه و در مناطق مختلف وارد کرد که تنظیم آن مشکل تر از گوشت منجمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار افزایش عرضه گوشت قرمز تا کاهش قیمت

استمرار افزایش عرضه گوشت قرمز تا کاهش قیمت