مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 14:352017-08-18سياسي

شهادت «حججی» تصویر دیگری از عاشورا بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس دهم از نمایندگان خواست به وزرایی رأی اعتماد دهند که انتخاب آن ها به ایجاد تحول در حوزه های فرهنگی و اقتصادی در جامعه بینجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های امروز نماز جمعه سمنان اظهار کرد: نمایندگان به وزرایی رأی دهند که دردآشنای مردم باشند تا مشکلات آن ها را برطرف کنند.

وی با اشاره به اهمیت کابینه و نقش آن در سرنوشت و معیشت مردم تصریح کرد: دولت دوازدهم باید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشت مردم قدم های جدی بردارد.

این عضو خبرگان رهبری رسالت نمایندگان در رأی اعتماد به کابینه را سنگین برشمرد و تصریح کرد: نمایندگان باید در انتخاب های خود به معیارهای ولایی بودن، مردمی بودن، متخصص بودن و پاکدست بودن توجه کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات جامعه امروز، از دولت دوازدهم خواست: برای برطرف کردن مشکلات مردم همه توان خود را به کار گیرد.

شاهچراغی با بیان این که مسئولان باید مردم را از خود بدانند، گفت: مردم نیز باید مسئولان را در برطرف کردن مشکلات یاری دهند.

امام جمعه سمنان به روز ازدواج اشاره و خاطرنشان کرد: باید مشکلات جوانان در حوزه ازدواج حل شود و برای حل این معضل دولت باید به میدان بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت «حججی» تصویر دیگری از عاشورا بود

شهادت «حججی» تصویر دیگری از عاشورا بود