مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 13:052017-08-18ورزشي

ضرورت تحقق نهضت همگانی در حمایت مادی و معنوی از دانشگاه فرهنگیان


سرپرست پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: حمایت مادی و معنوی از دانشگاه فرهنگیان باید به عنوان یک خواسته از دولت دوازدهم و یک نهضت همگانی در دستگاه های اجرایی اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید فخاری در نشست خبری افتتاحیه بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش پسران در اراک، در خصوص انتظارات دانشگاهیان از دولت دوازدهم تصریح کرد: در دولت یازدهم اقدامات ارزشمندی در این دانشگاه شکل گرفت.

فراهم کردن زیرساخت ها، نگاه ویژه به هیات امنا، جذب اعضای هیات علمی، تلاش برای تبدیل وضعیت هیات علمی تطبیقی به هیات علمی وزارت علوم، توجه به تشکل ها و انجمن های دانشجویی و استفاده از نیروهای توانمند با مدرک دکترا در دانشگاه برخی از این اقدامات است.

فخاری با بیان اینکه علیرغم این اقدامات هنوز وضع موجود با وضع مطلوب فاصله معناداری دارد، افزود: انتظار ما از دولت همان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد یک نهضت همگانی در حمایت از دانشگاه فرهنگیان در دستگاه های اجرایی است که باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: اگر به شأن و منزلت و جایگاه معلم اهمیت می دهیم باید تمام دستگاه های اجرایی در حمایت مادی و معنوی از دانشگاه فرهنگیان نهضتی را آغاز کنند بنابراین دستگاه های اجرایی باید توسط دولت برای رسیدن به این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحقق نهضت همگانی در حمایت مادی و معنوی از دانشگاه فرهنگیان

ضرورت تحقق نهضت همگانی در حمایت مادی و معنوی از دانشگاه فرهنگیان