مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 11:352017-08-18سياسي

مقامات انتظامی کوشکنار پیگیر علت تیراندازی شبانه


فرماندار شهرستان پارسیان از پیگیری نیروی انتظامی برای بررسی علت تیراندازی دیشب پنج شنبه(26 مرداد) در شهر کوشکنار پارسیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبری صبح امروز در فضای مجازی دست به دست شد که در آن خبر از تیراندازی شبانه در شهر کوشکنار شهرستان پارسیان و زخمی شدن 5 نفر می داد.

در همین رابطه فرماندار شهرستان پارسیان در گفت وگو با ایسنا، ضمن تأیید این خبر افزود: شب گذشته در مهمانی که تعدادی از شهروندان کوشکنار به همراه یکی از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کوشکنار حضور داشتند، فردی ناشناس با موتور به این محل آمده و با تفنگ ساچمه زنی اقدام به تیراندازی می کند.

محمد رادمهر با اشاره به این که در این رابطه که تیراندازی در تاریکی انجام شده، تعدادی از افراد زخمی می شوند، خاطرنشان کرد: فرد ناشناس پس از شلیک به سرعت با موتورسیکلت فرار می کند.

وی بابیان این که افراد زخمی به سرعت به بیمارستان منتقل می شوند، تصریح کرد: همگی پس از درمان به صورت سرپایی مرخص شده و اکنون مشکلی نیست.

رادمهر با اشاره به این که هم اکنون جو شهر کوشکنار آرام و هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افراد از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات انتظامی کوشکنار پیگیر علت تیراندازی شبانه

مقامات انتظامی کوشکنار پیگیر علت تیراندازی شبانه