مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 10:212017-08-18بين الملل

رای الیوم: اوضاع سیاسی و نظامی در سوریه به نفع بشار اسد و تا سالها در قدرت می ماند


روزنامه رای الیوم چاپ لندن اوضاع سیاسی و نظامی سوریه را به نفع نظام دمشق توصیف کرد و گفت، اسد تا سال های آتی در راس قدرت باقی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، روزنامه الکترونیکی رای الیوم ، چاپ لندن در یادداشتی با عنوان آیا مرحله انتقالی ملغی شد و آیا مهاجرت معکوس معارضان سوریه آغاز شد ، بحران سوریه را به نفع نظام دمشق رو به پایان توصیف کرد، متن کامل این یادداشت در زیر آمده است: به اعتقاد بسیاری از ناظران بیش تر تحولات روزهای جاری در سوریه به نفع بشار اسد، رییس جمهور این کشور تمام شده است.

به دنبال اینکه تصویر بشار اسد روی اسکانس های سوریه به چاپ رسید و آمریکا هم کمک های نظامی و مالی خود به گروه های معارض ملی را متوقف کرد و شیخ نشین ها هم سرگرم بحران های داخلی خود هستند و به دنبال افتتاح نمایشگاه بین المللی دمشق و آغاز بازگشت برخی معارضان به دمشق از جمله خروج محمد بسام الملک یکی از اعضای برجسته گروه معارض سوری از ائتلاف معارضان سوری و بازگشت او به دمشق، می توان خوش بینی ناظران را که بیش ترشان هم خارجی هستند درک کرد.

با اطمینان می توان گفت که کمک های ایران، روسیه و مقاومت ارتش سوریه، توافق های آتش بس و توقف درگیری ها در مناطق کاهش تنش همگی نقش زیاد و مهمی در وقوع چنین تحولاتی داشته و اعتماد به نظام دمشق را بیش تر کرد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای الیوم: اوضاع سیاسی و نظامی در سوریه به نفع بشار اسد و تا سالها در قدرت می ماند

رای الیوم: اوضاع سیاسی و نظامی در سوریه به نفع بشار اسد و تا سالها در قدرت می ماند