مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 07:202017-08-18اقتصادي

فصل گشایش موسسات اعتباری مجاز


اگر قرار باشد ولی الله سیف به وعده خود عمل کند، حداکثر 7ماه دیگر باید پرونده غیرمجازها بسته شود؛ حال فصل گشایش برای موسسات مجاز است که بتوانند اطمینان سپرده گذاران را جلب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دولت دوازدهم دارد کم کم شاکله اصلی خود را پیدا می کند؛ دفاعیات وزرا و دیدگاه مجلس در فهوای مخالفان و موافقان این گونه نشان می دهد که شکل و شمایل کابینه دوازدهم تقریبا مشخص است.

بانک مرکزی هم که حداقل تا یکسال دیگر، سکاندارش ولی الله سیف، خواهد بود؛ همان کسی که وعده داده، امسال پرونده موسسات اعتباری غیرمجاز را ببندد و به عمرشان خاتمه دهد.

اکنون، این قارچ های سمی برای نظام پولی کشور، نفس های آخر را می کشند.

سپرده گذاران ضابطان موسسات اعتباریچند سالی است که موسسات اعتباری غیرمجاز با فراغت کامل به حیات خود ادامه می دادند و شاید کمتر فکر می کردند که روزگاری، اوضاعشان آنقدر بد شود که سر و کارشان با قوه قضاییه و نیروی انتظامی باشد؛ از همه مهمتر، سپرده گذارانی که دیگر به وعده و وعید قانع نمی شوند و راه خود را به سمت شعب این موسسات کج می کنند تا اگر بتوانند سپرده های خود را برداشت کنند و اگر هم نتوانند، تجمع های خود را از گوشه و کنار آغاز و به مقابل ساختمان بانک مرکزی در میرداماد ختم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل گشایش موسسات اعتباری مجاز

فصل گشایش موسسات اعتباری مجاز