مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 02:502017-08-17دانش

ارسال پیش نویس اساسنامه نهاد ملی پژوهش و فناوری به شورای راهبردی نقشه جامع علمی


معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از تدوین و ارسال پیش نویس اساسنامه تشکیل نهاد ملی پژوهش و فناوری به شورای راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور جهت تصویب خبر داد و گفت: - گزارش نقشه راه استقرار نهاد ملی پژوهش و فناوری نیز تدوین شده است.

دکتر پورعابد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص برنامه های جهاد برای راه اندازی یک نهاد ملی پژوهش و فناوری، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در دو طرح مطالعاتی و پژوهشی به بررسی ضرورت و فرآیندهای تشکیل نهاد ملی پژوهش و فناوری پرداخته است که حاصل آن در دو گزارش "اسناد پشتیبان اساسنامه سازمان ملی پژوهش و فناوری" و" نقشه راه استقرار نهاد ملی پژوهش و فناوری" آمده است.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی افزود: این گزارشات بر اساس ماموریت بند دوم مصوبه "ماموریت های جهاد دانشگاهی در اجرای نقشه جامع علمی کشور"ابلاغی 94/08/17 دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آماده شده اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جهاد دانشگاهی در راستای انجام این ماموریت، گفت: تدوین و ارسال پیش نویس اساسنامه تشکیل نهاد ملی پژوهش و فناوری به شورای راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور جهت تصویب و تدوین گزارش نقشه راه استقرار نهاد ملی پژوهش و فناوری از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیش نویس اساسنامه نهاد ملی پژوهش و فناوری به شورای راهبردی نقشه جامع علمی

ارسال پیش نویس اساسنامه نهاد ملی پژوهش و فناوری به شورای راهبردی نقشه جامع علمی