مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 17:162017-08-17ورزشي

در هفته سوم لیگ آزادگان صبای قم به میهمانی خونه به خونه می رود


تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به میهمانی تیم خونه به خونه بابل می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، دیدارهای هفته سوم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان بین 18 تیم حاضر در این بازی ها با انجام 9 مسابقه به شکل همزمان روز یکشنبه پنجم شهریور ماه در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.

صبای قم یکی از تیم های حاضر در فصل 97 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران است که از دو بازی قبل خود در این فصل تنها یک امتیاز حاصل از یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و باید در هفته سوم بازی ها به میهمانی تیم مدعی و پرمهره خونه به خونه بابل برود.

شاگردان ناصر بختیاری زاده که از هفته نخست رقابت ها یک تساوی ارزشمند بدون گل در میهمانی تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک در کارنامه دارند، در بازی خانگی هفته دوم باخت یک بر صفر برابر میهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان را متحمل شده اند و هم اکنون بین 18 تیم چهاردهم هستند.

این در حالی است که تیم فوتبال خونه به خونه بابل با هدایت کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران یعنی جواد نکونام در بازی های این فصل لیگ دسته اول جام آزادگان حضور دارد و از دو بازی قبل خود دو تساوی در کارنامه دارد و یک امتیاز بیشتر از صبای قم اندوخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته سوم لیگ آزادگان صبای قم به میهمانی خونه به خونه می رود

در هفته سوم لیگ آزادگان صبای قم به میهمانی خونه به خونه می رود