مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 16:502017-08-17سياسي

تشکر رییس کانون پیشکسوتان ارتش از نمایندگان برای حمایت از وزیرپیشنهادی دفاع


رییس کانون پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی از نمایندگان مجلس به دلیل دفاع از وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم تشکر کرد.

- تشکر رییس کانون پیشکسوتان ارتش از نمایندگان برای حمایت از وزیرپیشنهادی دفاع رییس کانون پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی از نمایندگان مجلس به دلیل دفاع از وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن امیر سرتیپ اسدالله حیدری در این باره به شرح زیر است: ما ارتشیان، به ویژه پیشکسوتان وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را شنیدیم، این دفاع به حق تنها دفاع از یک سرباز سر افراز ارتش اسلام نبود، دفاع از برنامه ها، وحدت سپاه و ارتش ونیروی انتظامی و وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح وملت عزیز و دولت خدمتگزارمان در مقابل استکبار جهانی بود.

در اینجا رنگ لباس ارتشی و یا سپاهی بودن مطرح نیست، در اینجا عشق به اسلام و میهن اسلامی ویک لشکر الهی که ایده و عقیده سپاهیان و ارتشیان و امیر حاتمی است، مطرح است که بدینوسیله لازم می دانیم ازدیدگاه بلند حمایتی نمایندگان معزز و اعتماد ریاست محترم جمهور تشکر نماییم.

رجای واثق داریم نمایندگان مکرم مجلس شورای اسلامی روز شنبه 28 مرداد با رای قاطع خود به امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع وپشتیبانی نیروهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر رییس کانون پیشکسوتان ارتش از نمایندگان برای حمایت از وزیرپیشنهادی دفاع

تشکر رییس کانون پیشکسوتان ارتش از نمایندگان برای حمایت از وزیرپیشنهادی دفاع