مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 16:252017-08-17اقتصادي

گسترش همکاری های بازرگانی ایران و سوریه


نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: با توجه به روند موفقیت های دولت سوریه در مبارزه با تروریست های تکفیری و ثبات نسبی در این کشور امکان افزایش مناسبات تجاری تا سطح مناسب تری وجود دارد.

حسین سلاح ورزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران به منظور توسعه همکاری ها و آسیب شناسی مشکلات مبادلات اقتصادی میان ایران و سوریه از ماه گذشته ستاد گسترش همکاری های بازرگانی میان دو کشور در سطح مناسبی تشکیل شده است.

وی اظهارداشت: امیدواریم برای گسترش مبادلات و همکاری های اقتصادی میان دو کشور بتوانیم از ظرفیت اتاق های بازرگانی سراسر کشور نیز استفاده کنیم.

سلاح ورزی اضافه کرد: به رغم سطح بسیارخوب روابط و همکاری های سیاسی ایران و سوریه، سطح مبادلات تجاری دو کشور قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: سطح مبادلات تجاری ایران و سوریه در سال گذشته 250 میلیون دلار بوده که رقم بسیار ناچیزی است.

نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بخش عمده ای از پایین بودن سطح تعاملات تجاری، مربوط به مشکلات ناشی از بحران سوریه و حضور تروریست ها، تاثیر بحران بر سیستم حمل و نقل این کشور و از بین رفتن امکان ارسال کالا از مسیرهای زمینی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های بازرگانی ایران و سوریه

گسترش همکاری های بازرگانی ایران و سوریه