مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 14:352017-08-17سياسي

اجرای طرح مددکار اجتماعی مدرسه از مهر/ برآورد وجود 70 هزار کودک خیابانی در کشور


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: برآورد می شود 70 هزار کودک خیابانی در کشور داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله مسعودی فرید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بهزیستی در سال های گذشته در عرصه های مختلفی ورود کرده و فعالیت داشته است، گفت: بخشی از وظایف در قالب ماموریت های ذاتی سازمان بوده و بخشی نیز از طریق مصوبات هیئت دولت و مجلس به سازمان بهزیستی محول شده است.

وی با اشاره به شیوع آسیب های اجتماعی در کشور گفت: طی دو سال گذشته بحث آسیب های اجتماعی به طور جدی در دستور کار مسئولان کشور قرار گرفته و مقام معظم رهبری در این زمینه دیدارهای متعددی با مسئولان قوا و دستگاه های مختلف داشتند.

در نهایت بحث تقسیم کار ملی در این زمینه صورت گرفت و 18 کارگروه تشکیل شد که سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی بحث مقابله با آسیب های اجتماعی بر اساس برنامه ششم توسعه، در 15 کارگروه آن حضور دارد.

شیب افزایش "طلاق" در کشور ملایم تر شده است وی افزود: کارگروه زنان سرپرست خانوار یکی از این کارگروه هاست که مسئول اصلی آن سازمان بهزیستی است و در این کارگروه زنان سرپرست خانوار بر اساس علت سرپرست شدن به چهار دسته تقسیم بندی شده اند، زنانی که بر اثر فوت همسر، طلاق، از کارافتادگی یا اعتیاد همسر و نیز زنانی که به علت عدم ازدواج سرپرست خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مددکار اجتماعی مدرسه از مهر/ برآورد وجود 70 هزار کودک خیابانی در کشور

اجرای طرح مددکار اجتماعی مدرسه از مهر/ برآورد وجود 70 هزار کودک خیابانی در کشور