مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 14:052017-08-17سياسي

در تهاجم نرم، هدف بنای فرهنگی جامعه است


فرمانده منطقه یکم نداجا با بیان اینکه هزینه سازش بیشتر از هزینه ایستادگی است، گفت: در تهاجم نرم هدف بنای فرهنگی جامعه است که اگر آسیب ببیند هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت و رسانه ها یکی از منابع قدرت نرم هر کشور و نظامی در جهت خنثی کردن تهدید دشمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حسین آزاد صبح امروز در نشستی خبری اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه به عنوان یکی از منابع قابل تأثیر در قدرت نرم هر کشور و نظامی بر سر خنثی کردن تهدید دشمنان بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه امروزه شکل تهدید دشمنان تغییر کرده است، افزود: به اعتقاد بنده فضای امروز دنیا و چگونگی رویکرد جوامع در خصوص مواجهه با وقایع گوناگون سیاسی، اجتماعی، نظامی و غیره را اصحاب رسانه و بستر فرهنگی و رسانه ای تعیین می کنند.

فرمانده منطقه یکم نداجا با بیان اینکه دنیایی که بر طبل و ناقوس حقوق بشر و دفاع از آزادی اخبار می زند در جریان خودساخته ای مثل 11 سپتامبر فضای رسانه ای خود را بلوکه می کنند، تصریح کرد: امروز جوانان تشنه اطلاعات در هر زمینه ای هستند و رسانه های مختلف در زنده نگه داشتن نشاط و شادابی، فرهنگ ایثار، دفاع، شهامت و شهامت پذیری نقش محوری و اساسی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تهاجم نرم، هدف بنای فرهنگی جامعه است

در تهاجم نرم، هدف بنای فرهنگی جامعه است