مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 13:452017-08-17اقتصادي

جریمه هزار میلیارد تومانی تخلف در پدیده شاندیز/ تبلیغات تلویزیونی با مدیریت جدید


معاون حفظ کاربری اراضی و یکپارچه سازی سازمان امور اراضی کشور درباره جزییات پرونده پدیده شاندیز مشهد در زمینه استرداد حقوق سهامداران، بازداشت مالک سابق و جریمه هزار میلیارد تومانی بابت تغییر غیر قانونی کاربری اراضی توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پدیده شاندیز مشهد در دولت گذشته پروژه خود را در شاندیز کلید زد و با تبلیغات گسترده و بعضاً اغواکننده توانست خیل عظیمی از مردم را به سمت خود بکشاند اما در ادامه کار به جایی رسید که سهامدار و مالک اصلی پروژه در پرداخت سود و پیشبرد طرح با مشکل مواجه شد.

نهایتا این پروژه متوقف شد و پس از سال ها پیگیری در دولت یازدهم بالاخره این پروژه به نتیجه رسید.

در این زمینه فرید سیدی نژاد - معاون حفظ کاربری اراضی و یکپارچه سازی سازمان امور اراضی کشور - گفت: در دولت گذشته متاسفانه بیش از 100 هزار نفر از مردم با اقدامات اشتباه سهام خریده بودند چنین مشکلاتی در این پروژه، به نتیجه رسیدن آن را سخت تر می کرد اما نهایتاً سهامدار اصلی و مالک پروژه پدیده شاندیز با پیگیری مجدد پرونده و به اثبات رسیدن جرم، بازداشت و مجبور به صلح همه سهامش به نفع سهامداران و سرمایه گذاران پدیده شاندیز شد.

وی افزود: هم اکنون شرکت پدیده شاندیز با مدیریت جدید اقدام به تبلیغات در تلویزیون کرده که بتواند خود را سرپا نگه دارد و ضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه هزار میلیارد تومانی تخلف در پدیده شاندیز/ تبلیغات تلویزیونی با مدیریت جدید

جریمه هزار میلیارد تومانی تخلف در پدیده شاندیز/ تبلیغات تلویزیونی با مدیریت جدید