مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 12:302017-08-17سياسي

قرجه طیار: خدمات آخوندی در تاریخ 38 ساله انقلاب بی نظیر است


نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی گفت که برخی اقدامات صورت گرفته در دوره وی در تاریخ 38 ساله انقلاب بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرجه طیار در جلسه علنی صبح امروز (پنجشنبه) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار کرد: آقای آخوندی از خدمت گزارانی است که طی 38 سال گذشته همواره در پست های ملی منشا اثر بوده و خدمات بسیاری ارائه کرده است.

ایشان جزو سابقون نظام بوده و سابقه هشت ساله عالی ترین مقام وزرات راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به تجربه عملی، سوابق اجرایی و تجربیات آکادمیک آخوندی، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در طول چهار سال اخیر به ویژه پس از توافق برجام خدمات بزرگی به کشور، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ارائه کرده که برخی از این خدمات همچون بازسازی ناوگان هوایی و کشاندن شرکت های بزرگ پای میز مذاکره در تاریخ 38 ساله انقلاب بی نظیر است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که توفیقات دولت یازدهم در امور زیربنایی و زیرساختی با همت و بینش و چشم انداز آخوندی میسر شده، اظهار کرد: رشد سه برابری ترانزیت ریلی، رشد 2.

5 برابری ترانزیت کالای نفتی از بنادر تجاری، بهسازی و بازسازی 1400 کیلومتر خطوط ریلی، تکمیل 16 هزار کیلومتر راه روستایی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرجه طیار: خدمات آخوندی در تاریخ 38 ساله انقلاب بی نظیر است

قرجه طیار: خدمات آخوندی در تاریخ 38 ساله انقلاب بی نظیر است