مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 11:102017-08-17سياسي

موافقان و مخالفان در اظهارنظرات خود به برنامه وزرا توجه کنند


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان به برنامه وزرای پیشنهادی در موافقت و مخالفت بپردازند.

- احد آزادی خواه در نشست علنی امروز (پنجشنبه، 26 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی صلاحیت و رای اعتماد امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در قابل تذکر شفاهی گفت: ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس به نوع موافقت و مخالفت نمایندگان و دفاع رییس جمهور یا وزرا پرداخته است، در این ماده 7 بار تاکید کرده است که موافقان و مخالفان با نگاه برنامه های پیشنهادی نظردهند و باید بررسی شود که آیا برنامه های پیشنهادی مرتبط با دغدغه مردم رفع بیکاری اشتغال و مسائل دیگر است یا نه.

نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:اما درجلسات بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی کمتر به برنامه های وزرا پرداخته شده است، از موافقان و مخالفان تقاضا دارم از این به بعد در اظهارنظراتشان به برنامه وزرا توجه کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در ماده 206 آیین نامه داخلی حق پرسشگری برای نمایندگان در جریان رای اعتماد به وزرا دیده شده ،اما اینکه وزرا باید به فوریت به آن پاسخ دهند لحاظ نشده است.

برنامه ششم توسعه برنامه جامع ،استراتژیک و سندبالادستی استآزادی خواه با اشاره به اینکه برخی نمایندگان اعتقاد دارند با وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان و مخالفان در اظهارنظرات خود به برنامه وزرا توجه کنند

موافقان و مخالفان در اظهارنظرات خود به برنامه وزرا توجه کنند