مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 10:502017-08-17دانش

عرضه تولیدات مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اراک به بازار


رییس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک از عرضه تولیدات این مرکز شامل دمنوش ها و عرقیات تا پایان ماه جاری خبر داد.

- دکتر غلامرضا نادری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرد: تا پایان مردادماه پنج مدل دمنوش ترکیبی، سه مدل دمنوش ترکیبی دوگانه، پنج مدل گیاه دارویی خشک شده و چهار مدل عرقیات و گلاب که تولیدات مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک است، از طریق سایت آزاد اکسپو به نشانی www.

azadexpo.

ir وارد بازار کشور می شود.

وی افزود: این محصولات به صورت کامل تولید مرکز و دانشجویان این دانشگاه است و حتی عرقیات و گلاب نیز در کارگاه های عرق گیری در تلخاب تولید می شود و بسته بندی محصولات نیز از طریق خود دانشجویان انجام می گیرد.

نادری بیان کرد: دمنوش های در نظر گرفته شده برای بازار شامل ترکیباتی از گیاهان ختمی، گل محمدی، نعنا فلفلی، آویشن، پنیرک، زیره سیاه، چای ترش، زنیان، رازیانه، و .

است که فاقد هرگونه خطر و عوارض جانبی است و حتی زنان باردار نیز می توانند از آنها استفاده کنند و هیچگونه افت فشاری را در پی نخواهد داشت.

وی دمنوش های تولیدی را دارای خاصیت آرامبخشی، درمان زکام، سرماخوردگی و آلرژی با ترکیبات معتدل ویژه زمستان، ضدآلرژی فصلی و جلوگیری از آبریزش بینی، رفع خستگی، افزایش تعریق برای افراد چاق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تولیدات مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اراک به بازار

عرضه تولیدات مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اراک به بازار