مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 10:352017-08-17اقتصادي

صنایع دستی کردستان مورد ظلم واقع شده است


رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق سنندج گفت: متاسفانە صنایع دستی استان مورد ظلم واقع شده و مورد توجه قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نجیب اداک شامگاه چهارشنبه( 25 مرداد) در بیست و پنجمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر که در اتاق سنندج برگزار شد، در رابطه با وضعیت موجود صنایع استان دستی کردستان، اظهار کرد: با توجه به بررسی هایی که درباره وضعیت کنونی صنایع دستی استان انجام شده متاسفانه باید گفت صنایع دستی ما مورد ظلم واقع شده است.

وی افزود: همه ما مشتاق توسعه گردشگری استان هستیم اما تا زمانی که صنایع دستی رونق نیابد، توسعه گردشگری هم محقق نمی شود.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق سنندج با بیان اینکه در کردستان فرصت ها سوخته می شود، گفت: مکان های مناسبی برای صنایع دستی کردستان وجود داشته و خانه صنایع دستی را هم در اختیار داشتم اما دلیل این همه بی توجهی را درک نمی کنیم.

وی تصریح کرد: بی توجهی به آثار صنایع دستی ما بی احترامی به گذشته ما است و مدیران استانی همه علاقمند به کار هستند اما معلوم نیست این حلقه گم شده از کجا نشات می گیرد.

اداک با بیان اینکه بخش خصوصی هرچه در توان داشته باشد انجام می دهد، اعلام کرد: وقتی که با 30 تا 40 میلیون می توانیم صنایع دستی استان را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی کردستان مورد ظلم واقع شده است

صنایع دستی کردستان مورد ظلم واقع شده است