مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 10:212017-08-17سياسي

تاجیکستان میزبان نشست شورای بین دولتی امنیت صنعتی همسود


پانزدهمین اجلاس شورای بین دولتی امنیت صنعتی با حضور سران نهادهای صنعتی کشورهای عضو اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع در شمال تاجیکستان برگزار می شود.

- " در دوشنبه، پانزدهمین اجلاس بین دولتی امنیت صنعتی با شرکت سران نهادهای صنعتی کشورهای عضو اتحادیه همسود در اواسط ماه سپتامبر سال جاری به میزبانی تاجیکستان در شهر گلستان این کشور برگزار می شود.

انتظار می رود که در این اجلاس مسائل مربوط به تقویت همکاری میان ساختارهای امنیت صنعتی کشورهای همسود مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شورای بین دولتی کشورهای همسود به منظور حل و فصل مشکلات در عرصه امنیت صنعتی و ضمانت امنیت و سلامت کارمندان تأسیسات صنعتی خطرناک و همچنین حفاظت ساکنان و محیط زیست از حوادث فنی با استفاده از دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی ایجاد شده است.

نمایندگان صنعتی 9 کشور عضو از جمله آذرباجیان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان، اوکراین و همچنین نماینده کمیته اجرایی جامعه همسود شامل این شورا می باشند.

اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع پس از فروپاشی شوروی سابق شکل گرفت و بیانیه تأسیس این اتحادیه در 21 دسامبر 1991 برابر با 20 آذر 1380 در آلماتی توسط رهبران آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان میزبان نشست شورای بین دولتی امنیت صنعتی همسود

تاجیکستان میزبان نشست شورای بین دولتی امنیت صنعتی همسود