مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 10:202017-08-17سياسي

برزگر: امیر حاتمی نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی دفاع نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح است، گفت که تمامی نمایندگان با هر گرایش سیاسی با رای قاطع به امیر حاتمی نشان دهند که پشتیبان نیروهای مسلح هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروز برزگر به عنوان موافق وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز (پنجشنبه) مجلس با بیان اینکه امیر حاتمی فردی ولایی، اخلاق مدار و مدیری خوش فکر و قانونمند است، گفت: امیر حاتمی نقش مهمی در ارتقای آمادگی رزمی ارتش و سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی بسیج، تصمیم سازی و ساماندهی فرماندهی برای مقابله با دشمنان داشته که ادامه خدمت او در ستاد کل نیروهای مسلح منشا خیری خواهد بود.

به گفته وی، مبانی برنامه امیر حاتمی بر پایه تدابیر رهبری، قانون اساسی، اهداف دولت و سند چشم انداز، سیاست های کلی نظام، قانون وزارت دفاع، اسناد راهبردی نیروهای مسلح، برنامه ششم توسعه، نقشه جامع علمی کشور و تامین نیازهای امروز نیروهای مسلح تدوین شده است.

برزگر، حاتمی را نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح دانست و گفت: رای قاطع نمایندگان آن هم بدون مخالفت به امیر حاتمی بیانگر حمایت آنها از نیروهای مسلح و امر مقدس دفاع و قدردانی از خدمات آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزگر: امیر حاتمی نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح است

برزگر: امیر حاتمی نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح است