مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 09:112017-08-17سياسي

بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی


مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه به منظور نظارت بر صحت روند اجرایی برنامه ها و شناخت نقایص و موانع ساختاری از آشپزخانه مرکزی قحطانی در مکه مکرمه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، سجاد جوکار درباره این بازدید گفت: روند فعالیت های آشپزخانه قحطانی از نظر مطابقت با دستورالعمل های سازمان حج و زیارت، شیوه تهیه و طبخ غذا، کیفیت تولید و نکاتی که باید در تهیه و توزیع رعایت شود، در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بازرسی از آشپزخانه قحطانی درخواست ها، اطلاعات و نیازهای مرتبط با فعالیت ها نیز از مدیر مربوطه اخذ شد تا برای رفع موانع در جلسات ستاد مطرح شود.

مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه با تاکید بر اینکه در روند فعالیت آشپزخانه های مرکزی در مکه مکرمه با مشکلی مواجه نیستیم، گفت: باوجود اینکه ساختارها در زمان غیبت یکساله ایران از بین رفته بود و کار از صفر آغاز شد، اما انصافا کار بزرگی در این زمینه انجام شده و نحوه طبخ و توزیع غذا از سال های گذشته نیز بهتر ارزیابی می شود.

جوکار اضافه کرد: ظرفیت تهیه غذا در آشپزخانه قحطانی تا امروز به 20هزار 500 نفر در روز رسیده و بر اساس پیش بینی انجام شده باید تا پایان عملیات حج، با افزایش تعداد زائران به 39هزار نفر در روز برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی

بازدید مسئول بازرسی و ارزیابی ستاد مکه از آشپزخانه قحطانی