مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 07:552017-08-17اجتماعي

ساخت بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور


یکی از این پروژه ها اجرای پارک زیبای کوهستان (چشمه بی بی حبش) است که می تواند نقش مثبتی در توسعه فضای سبز و گردشگری شهر کنگان ایفا کند.

شهردار کنگان گفت: پروژه پارک کوهستان در مساحتی بالغ بر 20 هکتار ایجاد خواهد شد و در بخشی از این پروژه بسیار بزرگ قصد داریم، فضای سبز همراه با فضاهای تفریحی، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ، فضای بازی، آمفی تئاتر و دیگر فضاهای جانبی را احداث کنیم.

پاریابی افزود: عملیات اجرایی این پروژه بزرگ از خردادماه امسال شروع شده است و انتظار داریم فاز نخست آن تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد.

ساخت بزرگترین دهکده گردشگری ساحلی جنوب کشوروی گفت: مجموعه دهکده بزرگ گردشگری نیز از دیگر پروژه های بزرگ ما است که با مساحتی بالغ بر هزار هکتار که اراضی ساحلی را در بر می گیرد و به عنوان بزرگترین دهکده گردشگری ساحلی در جنوب کشور مطرح است.

پاریابی گفت: پروژه بزرگ دهکده گردشگری نتیجه تلاش 14 ساله ام در شورای شهر کنگان است که این دهکده زیبا از سواحل کنگان شروع و در سواحل شهر دیر به پایان می رسد.

ایجاد دیوارهای حفاظتی رودخانه های فصلیوی گفت: فاز نخست این پروژه عظیم تا پایان سال 96 با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و کنگان را به قطب بزرگ توریسم در جنوب کشور مبدل خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور

ساخت بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور