مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 ساعت 06:102017-08-17سياسي

نهاوندیان: فضای دروغگویی و افترا باید به پایان برسد


بدگویی، تهمت و دروغ ها علیه مسوولان به ویژه بانوان که کمر خدمت برای مردم بسته و همه دانش و تجربیات خود را در این مسیر عرضه کرده اند، بسیار مایه تاسف است.

اینکه افرادی به خود اجازه می دهند هر طور که می خواهند ناسزا گفته و مطالبی بی سند منتشر کرده و اتهام وارد کنند، خلاف قانون اساسی بوده و نظام حقوقی ما باید در برابر این جرایم مشهود برخیزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نهاوندیان در مراسم تکریم الهام امین زاده و معارفه شهیندخت مولاوردی به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی و معصومه ابتکار به عنوان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: این جلسه محل تکریم حقوق، تکریم زن، خانواده و مدیران زن خدوم ملت است.

وی در ادامه با بیان آنکه امسال، سال اقتصاد مقاومتی اعلام شده است، اظهار کرد: معنای اعلام نام سال آن است که هر مدیری در هر جایگاهی ماموریت های خود را با این اولویت سمت دهی کند.

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه با بیان آنکه همه می دانیم برای آنکه تولید در کشور راه بیفتد و اقتصاد درون زا و برون گرا تجلی پیدا کند باید سرمایه گذاری صورت گیرد، گفت: در این میان به سرمایه انسانی بیش از سرمایه مادی نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاوندیان: فضای دروغگویی و افترا باید به پایان برسد

نهاوندیان: فضای دروغگویی و افترا باید به پایان برسد