مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 19:552017-08-16اجتماعي

آخر هفته بارانی برای 17 استان


کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی به کشور خبرداد و گفت: 17 استان کشور در پایان هفته با رگبار باران و احتمال سیلاب محلی مواجه هستند.

- امین حسین نقشینه در گفت وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز با نفوذ جریانهای شمالی و گذر موجی از نوار شمالی کشور در استانهای ساحلی دریای خزر ابرناکی و در برخی مناطق بارش باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی ساعتهای آتی بارشهای باران، وزش باد و رعد و برق غالباً در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، سمنان و البرز مرکزی پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارش رگباری بیشتر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و مناطقی ازگیلان و شمال اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت.

نقشینه اظهار کرد: طی روز پنج شنبه ناپایداری جوی و بارشها درمناطق بیشتری از شمال غرب و دامنه های البرزغربی و ارتفاعات غرب کشور به وقوع می پیوندد.

وی افزود: در استانهای ساحلی خزر و ارتفاعات شرقی البرز نیز رشد ابر و رگبارو رعد و برق پیش بینی می شود؛ روز جمعه نیز بارشها در استان گلستان، مناطقی از مازندران و شمال سمنان رخ می دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی دو روز آینده در مناطقی از جنوب شرق و دامنه های زاگرس جنوبی در استان هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته بارانی برای 17 استان

آخر هفته بارانی برای 17 استان