مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 18:352017-08-16اقتصادي

اقدام زیست محیطی شرکت نفت: لوله کشی غیرفلزی در خوزستان


خط لوله غیر فلزی انتقال پساب واحدهای نمکزدایی شماره 2 و 4 به مخزن مستقر در واحد نمکزدایی شماره 1 اهواز با ظرفیت انتقال روزانه 35 هزار بشکه، با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن تاکید بر همسویی عملیات تولید و نگهداشت با رعایت الزامات زیست محیطی و صیانت از زیست بوم منطقه، گفت: مدیریت سبز در شرکت نفت و گاز کارون نهادینه شده است و از تمامی امکانات سازمان جهت حفاظت از محیط زیست و رفاه حال مجاوران واحدهای عملیاتی شرکت استفاده می کنیم.

محسن دهان زاده افزود: میزان بالای خورندگی پساب واحدهای نمکزدایی در لوله های فلزی معمولاً موجب سوراخ شدن این لوله ها و نشت پساب به محیط می شد که در راستای صیانت از محیط زیست و به منظور اصلاح سیستم دفع پساب، اجرای این خط لوله غیرفلزی در دستور کار قرار گرفت و از یک شرکت دانش بنیان داخلی جهت ساخت و نصب آن بهره گرفتیم.

وی انجام این پروژه را گامی مهم در راستای اهداف زیست محیطی شرکت دانست و بیان کرد: ساخت این پروژه سه سال پیش با استفاده از لوله های 8 و 10 اینچ GRE ایرانی آغاز شد و در اواخر تیر ماه سال جاری به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام زیست محیطی شرکت نفت: لوله کشی غیرفلزی در خوزستان

اقدام زیست محیطی شرکت نفت: لوله کشی غیرفلزی در خوزستان