مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 16:012017-08-16ورزشي

یحیی گل محمدی: می توانستیم 5 امتیاز داشته باشیم/ هیچ وقت تسلیم مشکلات نخواهم شد


سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در سه بازی ابتدایی لیگ برتر می توانستیم امروز 5 امتیاز داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز، یحیی گل محمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتورسازی برابر نفت تهران اظهار داشت: با وجود بازی خوب در لیگ برتر هنوز نتوانستیم امتیازی را کسب کنیم، اما اعتقاد دارم که در این سه بازی اگر از موقعیت های خود به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم امروز 5 امتیاز داشته باشیم و عملکرد و بازی تیم با وجود مشکلات موجود راضی کننده بود.

وی گفت: فردا برای کسب 3 امتیاز وارد میدان می شویم و نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار بسته و تسلیم مشکلات نخواهیم شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: حریف فردای تراکتورسازی تیم نفت تهران است که با وجود مشکلاتی که داشته 4 امتیاز کسب کرده و حریف ساده ای نبوده، با این همه مصمم هستیم 3 امتیاز این بازی را به دست آوریم.

گل محمدی افزود: در بازی فردا باید نهایت استفاده را از موقعیت های خود کرده و مراقب ضدحملات تیم مهمان هم باشیم تا بتوانیم با پیروزی در این بازی حساس هواداران خود را خشنود سازیم.

وی تاکید کرد: همین جا از رای کمیته انضباطی انتقاد می کنم که با رای خود فرزاد حاتمی را محروم نکرد، بلکه تیم تراکتورسازی را محروم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی گل محمدی: می توانستیم 5 امتیاز داشته باشیم/ هیچ وقت تسلیم مشکلات نخواهم شد

یحیی گل محمدی: می توانستیم 5 امتیاز داشته باشیم/ هیچ وقت تسلیم مشکلات نخواهم شد