مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 15:502017-08-16سياسي

ضیایی: جوانان، دغدغه اصلی هلال احمر است


رییس جمعیت هلال احمر در مراسم تقدیر از تیم رباتیک دانش آموزش هلال احمر گفت: آماده ایم تا همسو با ماموریت های هلال احمر از فناوری ها و دانش روز حمایت کنیم و قطعا هلال احمر از هر دانش و فناوری که منجر به نتیجه شود بهره خواهد برد چراکه اگر هلال احمر در بهره .

- رییس جمعیت هلال احمر در مراسم تقدیر از تیم رباتیک دانش آموزش هلال احمر گفت: آماده ایم تا همسو با ماموریت های هلال احمر از فناوری ها و دانش روز حمایت کنیم و قطعا هلال احمر از هر دانش و فناوری که منجر به نتیجه شود بهره خواهد برد چراکه اگر هلال احمر در بهره گیری از تکنولوژی به دانشگاه متصل شود؛ قطعا معجزه بزرگی رخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرمحسن ضیایی در مراسم تقدیر از اعضای تیم رباتیک دانش آموزی مورد حمایت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این موفقیت حاصل تلاش های طولانی و هدف دار است، گفت: دستیابی به چنین موفقیتی و در چنین سطحی نیاز به سال ها ممارست، تلاش و پیگیری دارد و قطعا اگر بسترهای مشابهی برای این منظور فراهم شود می توان کارهای بزرگی را با کمک جوانان رقم زد.

وی با اشاره به اینکه شرایط دانش و فناوری در دنیا این گونه است که افراد هوشمند می توانند از میانبرها استفاده و از سال ها دانش و تجربه عبور کرده و در رأس موفقیت ها قرار بگیرند، عنوان کرد: جوانان ما ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیایی: جوانان، دغدغه اصلی هلال احمر است

ضیایی: جوانان، دغدغه اصلی هلال احمر است