مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 15:452017-08-16فرهنگي

نامه ابراهیم گلستان درباره بهرام بیضایی


بعد از انتشار گزارش «پرویز جاهد» از جلسه نمایش فیلم «رگبار» در دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند با حضور «بهرام بیضایی»، «ابراهیم گلستان»، نویسنده و فیلم ساز برجسته ایران که در انگلستان ساکن است، - بعد از انتشار گزارش پرویز جاهد از جلسه نمایش فیلم رگبار در دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند با حضور بهرام بیضایی ، ابراهیم گلستان ، نویسنده و فیلم ساز برجسته ایران که در انگلستان ساکن است، نامه ای خطاب به جاهد در مورد این گزارش و بهرام بیضایی نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق با این مقدمه، نامه مذکور را منتشر کرد: سوم اگوست 2017 پرویز جاهد گرامی شق القمر شد و از این نوشته تو درباره بیضایی که امروز خواندم خیلی خوشم آمد.

درست است که حکایتی که از بیضایی کرده ای چه فراوان گیرندگی داشت و چه بسیار در من اثر گذاشت اما به هرحال تو آن را درآورده بودی و از او نوشته بودی و توانسته بودی وضع دردناک اما تحسین آور بیضایی را روی کاغذ بیاوری.

در این دنیا و عرصه چاخان های بی پایان که از هرکس درباره هر آدم زپرتی می بینی که زپرتی ها از او تعریف می کنند جا دارد که گاهی از کسی که حتما نشد - و شاید در این نشد خود بیضایی هم که از گروه متملق ها نبود، خودش هم مؤثر بوده باشد و شاید - نشد که وقتی می بایستی می توانستم به درآوردن او خدمتی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ابراهیم گلستان درباره بهرام بیضایی

نامه ابراهیم گلستان درباره بهرام بیضایی