مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-16اجتماعي

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب


سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها و داشتن آمادگی لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: پیرواخطاریه شماره 38 در تاریخ( 24 مرداد ماه) طی سه روز آینده، به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب به سبب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال طغیان رودخانه ها و مسیل ها به شرح زیر پیش بینی می شود: روز چهارشنبه( 25 مرداد ماه): برخی مناطق فارس، شمال و شرق بوشهر، برخی مناطق هرمزگان، ارتفاعات جنوب و جنوب غرب کرمان، نیمه شمالی آذربایجان غربی وشمال آذربایجان شرقی و مناطقی از گیلان.

روز پنجشنبه (26 مرداد ماه): برخی مناطق فارس، شمال وشرق بوشهر، برخی مناطق هرمزگان، ارتفاعات جنوب و جنوب غرب کرمان، مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات زنجان وشمال سمنان.

روز جمعه( 27مرداد ماه): برخی مناطق گلستان در ادامه این اخطاریه آمده است: از این رو داشتن آمادگی لازم برای جلوگیری از خسارت احتمالی در مناطق یاد شده بویژه درساعات بعد ازظهر تا اوایل شب توصیه می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب