مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 15:162017-08-16فرهنگي

اختتامیه نخستین دوره المپیاد بین المللی سواد رسانه ای برگزار شد


در مراسم اختتامیه نخستین دوره المپیاد بین المللی سواد رسانه ای، ضمن تقدیر از عوامل فیلم 21 روز بعد به عنوان فیلم برگزیده نوجوان و سواد رسانه ای، - مدال های طلا، نقره و برنز به دانش آموزان برتر اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، در مراسم اختتامیه نخستین دوره المپیاد بین المللی سواد رسانه ای، ضمن تقدیر از عوامل فیلم 21 روز بعد به عنوان فیلم برگزیده نوجوان و سواد رسانه ای ، مدالهای طلا، نقره و برنز به دانش آموزان برتر اهدا شد.

در ابتدای این مراسم، محمدصادق باطنی، دبیر المپیاد در توضیحاتی پیرامون جزییات این رویداد گفت: مرحله نخست المپیاد سواد رسانه ای در فروردین ماه 96 برگزار شد و پس از رقابت 500 دانش آموز از تهران، اصفهان، شیراز، کاشان و مالزی، نهایتا 30 دانش آموز به مرحله دوم المپیاد راه یافتند.

سپس سواد رسانه ایِ این 30 نفر در اردویی 4 روزه در موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه تهران، در مواجهه با متون و رویدادهای رسانه ای سنجیده شد.

در همین راستا دانش آموزان پس مطالعه کتاب 150 هشتگ نخضت سواد رسانه ای و تماشای فیلم 21 روز بعد در سانس ویژه ای در سینما آزادی، برای انجام تولیداتی در موضوع ترویج کتابخوانی به باغ کتاب تهران رفتند و در نهایت برای آشنایی بیشتر با پشت صحنه تولیدات تلویزیونی یک روز مهمان برنامه خندوانه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نخستین دوره المپیاد بین المللی سواد رسانه ای برگزار شد

اختتامیه نخستین دوره المپیاد بین المللی سواد رسانه ای برگزار شد