مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 14:352017-08-16سياسي

سیدعلی خمینی: نسبت خانوادگی ام با امام را فضیلتی برای خودم نمی دانم


" حجت الاسلام سیدعلی خمینی گفت: معتقدم نسبت من با امام مانند دیگر جوانان است و این نسبت را هیچ گاه فضیلتی برای خود ندانستم و نمی دانم، چه بسا کسانی که در محضر امام بودند بیشتر از من محضر او را درک کرده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدعلی خمینی در مراسم بزرگداشت حاج عیسی جعفری، خادم امام خمینی (ره) که شب گذشته در بیت امام در قم برگزار شد، گفت: وقتی مطلع شدم قرار است مراسمی را در تقدیر از حاج عیسی برگزار کنند بسیار پسندیدم و اعلام کردم خود ما حاضریم این اقدام را انجام دهیم.

تقدیر از حاج عیسی بیش از همه، وظیفه ماست و چه خوب است که تمام پاسدارانی که در جماران حضور داشتند و امام را درک کردند نیز در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی درباره خاطرات خود با خادم امام (ره)، گفت: بچه ها بیش از بقیه رنگ محبت را درک می کنند و می فهمند که کدام محبت راستین و کدامیک دوغین است.

من از وقتی خود را شناختم محبت حاج عیسی به امام و بیت امام و خودم را نیز شناختم و این محبت صمیمانه را نسبت به خود درک کردم.

سیدعلی خمینی افزود: بعضی از شخصیت های بزرگ هاله ای دور خود دارند و هرچه به آن ها نزدیک می شوید این هاله و بزرگی شکسته و آن شخصیت برای طرف مقابل عادی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعلی خمینی: نسبت خانوادگی ام با امام را فضیلتی برای خودم نمی دانم

سیدعلی خمینی: نسبت خانوادگی ام با امام را فضیلتی برای خودم نمی دانم