مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 ساعت 11:502017-08-16سياسي

تشکر ویژه نماینده اهل سنت عراق از شیعیان کشورش و آیت الله سیستانی


نماینده استان نینوی در عراق، ضمن تشکر از مردم و عشایر جنوب عراق برای کمک به آزادسازی شهر موصل، به شکل ویژه از آیت الله علی سیستانی تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد مدلول الجربا نماینده پارلمان عراق از استان نینوی از مردم (شیعه) جنوب عراق و عشایر آن برای کمک به مردم شهر موصل (مرکز استان نینوی) در شمال عراق تقدیر کرد.

الجربا در بیانیه ای که برای تشکر از مردم و مرجعیت عراق منتشر کرد، به طور ویژه از آیت الله سید علی سیستانی تشکر کرد و گفت: از ضامن امنیت عراق، شخصی که اگر رسانه ها آن را فراموش کنند، وجدان انسان های شریف او را فراموش نمی کند، تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسیا ، نماینده استان نینوی افزود: آقای سید علی حسینی سیستانی شخص بزرگی است که برای ما اهل سنت جمله عظیمی دارند و می گویند نگویید برادران اهل سنت ما، بگویید جان های ما .

الجربا گفت که آیت الله سیستانی صاحب فتوای مورخ 13 ژوئن 2014 [برای بسیج علیه داعش] است که اگر این فتوا نبود، پرچم های داعش نه فقط بر فراز پایتخت عراق (بغداد)، بلکه اکنون بر فراز همه استان های عراق، برافراشته شده بود.

این نماینده همچنین با نام بردن از قبایل و عشایر جنوب عراق که آنان را عشایر اصیل خواند، از آنان تشکر ویژه کرد که در ایام عملیات آزادسازی شهر موصل، نه تنها آب و غذا و کاروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر ویژه نماینده اهل سنت عراق از شیعیان کشورش و آیت الله سیستانی

تشکر ویژه نماینده اهل سنت عراق از شیعیان کشورش و آیت الله سیستانی