مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-14فرهنگي

از کارگاه فیلمبرداری جعفریان تا نقد و بررسی «نیمه پنهان ماه»


برگزاری کارگاه فیلمبرداری حسین جعفریان،داستان پیانیستی که سوژه ی انیمیشن شد، نقد و بررسی نیمه پنهان ماه از جمله خبرهای سینما است.

- از کارگاه فیلمبرداری جعفریان تا نقد و بررسی نیمه پنهان ماه برگزاری کارگاه فیلمبرداری حسین جعفریان،داستان پیانیستی که سوژه ی انیمیشن شد، نقد و بررسی نیمه پنهان ماه از جمله خبرهای سینما است.

کارگاه فیلم برداری و نورپردازی حسین جعفریان، مدیر فیلم برداری فیلم های درباره الی و فروشنده اصغر فرهادی و زیر درختان زیتون عباس کیارستمی در خانه بین الملل بامداد به مدیریت پریسا بخت آور برگزار می شود.

حسین جعفریان در توضیح این کارگاه گفته است: در این دوره شناخت دوربین ها، شناخت جنبه های زیبایی شناسی و تکنیکی لنزها، آشنایی با نورپردازی، آشنایی با فیلترها و آشنایی مقدماتی با سایر حرفه ها و عوامل فیلم مورد توجه قرار می گیرد.

خانه بین الملل بامداد در میدان تجریش، خیابان فناخسرو واقع شده است و علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می توانند با تلفن های 02122703960 و 02122716551 و 02122716605 تماس حاصل کنند.

داستان پیانیستی که سوژه انیمیشن جدید عابدی شد! انیمیشن ملکوت از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی فرنوش عابدی، در مرحله پیش تولید و طراحی کاراکترها است و به زودی مرحله مدل سازی آن آغاز خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کارگاه فیلمبرداری جعفریان تا نقد و بررسی «نیمه پنهان ماه»

از کارگاه فیلمبرداری جعفریان تا نقد و بررسی «نیمه پنهان ماه»