مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 17:452017-08-13سياسي

«ماکو» زادگاه واقعی بنیانگذار منطق فازی است


در حالی که در خبرهای منتشر شد از سوی سایت های خبری زادگاه دکتر لطفی زاده بنیانگذار منطق فازی «باکو» عنوان شده، معاون پژوهشی پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی در خاطره ای که از وی در یکی از مهمترین کنفرانس های برگزار شده در استرالیا دارد اعلام کرد که زادگاه وی «ماکو» است.

- در حالی که در خبرهای منتشر شد از سوی سایت های خبری زادگاه دکتر لطفی زاده بنیانگذار منطق فازی باکو عنوان شده، معاون پژوهشی پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی در خاطره ای که از وی در یکی از مهمترین کنفرانس های برگزار شده در استرالیا دارد اعلام کرد که زادگاه وی ماکو است.

دکتر صادق محمدی معاون پژوهشی وآموزشی پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی و سردبیر نشریه مهندسی برق و کامپیوتر ایران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اشتباه ایجاد شده در زمینه محل تولد مرحوم پرفسور عسگر لطفی زاده بنیانگذار منطق فازی گفت: ایشان همواره نسبت به محل تولد خود افتخار می کرد و این امر در خاطره ای که از ایشان دارم قابل مشاهده است.

وی در این باره ادامه داد: بیست وسه سال پیش در سال 1373 مطابق با 1994 میلادی کنفرانس تراز اولی در سطح بین المللی در زمینه آکوستیک، پردازش گفتار و سیگنال با عنوان "IEEE international conference Acoustics speech & "signal processing در شهر آدلاید استرالیا برگزار شد و من هم به عنوان دانشجوی دوره دکتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماکو» زادگاه واقعی بنیانگذار منطق فازی است

«ماکو» زادگاه واقعی بنیانگذار منطق فازی است