مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 12:552017-08-13سياسي

نکات مثبت و منفی کارنامه دوازده ساله قالیباف در شهرداری تهران را بیان کنید


دوازده سال حضور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسید و حالا او باید سکان هدایت مدیریت شهری را به دست چهره ای از جناح رقیب اش واگذار کند.

- دوازده سال خضور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسید و حالا او باید سکان هدایت مدیریت شهری را به دست چهره ای از جناح رقیب اش واگذار کند.

شما دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری را چگونه دیدید؟در سال هایی ابتدایی دهه هشتاد، عمر شهردار تهران کوتاه بود و بین چند نفر مختلف دست به دست شد تا بعد از رییس جمهور شدن شهردار تهران در سال 84 شورای شهر اصولگرای تهران، محمدباقر قالیباف را که تازه ازمدیرین پلیس کشور آمده بود و در انتخابات ریاست جمهوری هم نتوانسته بود موفق شود را به عنوان شهردار تهران انتخاب کند و این آغازی بود بر یکی از طولانی ترین مدیریت های شهر ید رتهران.

اقبال اصولگرایان در انتخابات های بعدی شورای شهر موجب شد تا قالیباف دو دوره دیگر هم شهرداریش تمدید شود تا اینکه سرانجام با شکست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر امسال، مدیریت دوازده ساله قالیباف بر شهر تهران هم به پایان خود نزدیک شده و این روزها روزهای آخر حضور قالیباف در خیابان بهشت است.

اکنون می خواهیم نظر شما را درباره مدیریت وازده ساله قالیباف بر شهر تهران بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مثبت و منفی کارنامه دوازده ساله قالیباف در شهرداری تهران را بیان کنید

نکات مثبت و منفی کارنامه دوازده ساله قالیباف در شهرداری تهران را بیان کنید