مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 10:052017-08-13اجتماعي

توصیه هایی برای انتخاب رشته کنکور


رییس اداره مشاوره آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه داوطلبان قبل از مراجعه به مراکز انتخاب رشته باید دفترچه شماره 2 را به دقت مطالعه کنند، گفت: تصمیم گیرنده نهایی خود داوطلب است و فرم نهایی توسط او در سامانه پُر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ابوالفضل رحمانی رییس اداره مشاوره آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در پایگاه های انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش، بهترین و مجرب ترین مشاوران فعالیت می کنند، اظهار داشت: برای این مشاوران دوره های بازآموزی تشکیل می شود و به دلیل ارتباط مستمر این مشاوران با دانش آموزان در طول سال تحصیلی و شناخت کافی از روحیات و شرایط دانش آموز، می توانند بهترین راهنما در امر انتخاب رشته باشند.

وی افزود: امسال حدود 60 پایگاه مجوزدار از سوی آموزش و پرورش در سطح شهر تهران برای انتخاب رشته کنکور فعال هستند که در 3 مرحله به داوطلبان مشاوره می دهند.

رحمانی اضافه کرد: در ابتدای مراجعه، داوطلبان مشاوره گروهی می شوند و سپس در مرحله دوم انتخاب رشته نرم افزاری دارند که 250 رشته به داوطلب ارائه می شود و در مرحله آخر هر داوطلب به مدت نیم ساعت مشاوره فردی خواهد شد.

رییس اداره مشاوره آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه داوطلبان قبل از مراجعه به مراکز انتخاب رشته باید دفترچه شماره 2 را به دقت مطالعه کنند، گفت: تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای انتخاب رشته کنکور

توصیه هایی برای انتخاب رشته کنکور