مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 08:202017-08-13پزشكي

داروخانه ها؛ سوپاپ اطمینان دارورسانی در کشور


دبیر انجمن داروسازان تهران نسبت به ادامه تاخیر در پرداخت مطالبات داروخانه ها هشدار داد و گفت: خوشبختانه داروخانه های سطح کشور به عنوان سوپاپ اطمینانی برای مجموعه دارویی کشور عمل می کنند؛ - به طوریکه چندین سال پیش هم که ما به دلیل تحریم های ظالمانه دچار بحران های دارویی شده بودیم، با کمک انبارهای کوچک همکاران مان در داروخانه ها، توانستیم چندین ماه در برابر این بحران ها مقاومت کنیم.

دکتر محمدرضا دری در گفت وگو با ایسنا، درباره تاخیر ایجاد شده در پرداخت مطالبات داروخانه ها و اینکه آیا این تاخیر منجر به کمبود اقلام دارویی در سطح داروخانه ها شده یا خیر؟ گفت: خوشبختانه داروخانه های سطح کشور به عنوان سوپاپ اطمینانی برای مجموعه دارویی کشور عمل می کنند؛ به طوریکه چندین سال پیش هم که ما به دلیل تحریم های ظالمانه علیه ایران دچار بحران های دارویی شده بودیم، با کمک انبارهای کوچک همکاران مان در داروخانه ها، توانستیم چندین ماه در برابر این بحران ها مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز توان داروخانه ها به صورتی است که میزان کمبود اقلام دارویی به مرز هشدار در داروخانه ها نرسیده است، افزود: اما این کمبود قابل توجه است؛ چرا که زمانی که سازمان غذا و دارو نسبت به کمبود 50 تا 60 قلم دارو هشدار می دهد، به این نتیجه می رسیم که برخی کارخانه ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه ها؛ سوپاپ اطمینان دارورسانی در کشور

داروخانه ها؛ سوپاپ اطمینان دارورسانی در کشور