مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 08:002017-08-13سياسي

ارتقاء سطح علمی امدادگران هلال احمر خراسان شمالی در بخش سیلاب


رییس هلال احمر شعبه بجنورد از برپایی دوره آموزشی توان افزایی سیلاب امدادگران جمعیت هلال احمر استان در سد بارزوی خبر داد.

- ارتقاء سطح علمی امدادگران هلال احمر خراسان شمالی در بخش سیلاب رییس هلال احمر شعبه بجنورد از برپایی دوره آموزشی توان افزایی سیلاب امدادگران جمعیت هلال احمر استان در سد بارزوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی، حمید امیری اظهار کرد: این دوره آموزشی دو روزه با شرکت 20 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان و با هدف تمرین و ارتقاء سطح آمادگی برای مقابله با حوادث و افزایش توانمندی های امدادگران در سد بارزوی شیروان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی امدادگران، علاوه بر مرور مباحث آموزش کمک های اولیه مرتبط با سیلاب، حمل و انتقال مصدوم، اصول و روش های نجات در سیلاب کار با حلقه نجات و عبور از عرض رودخانه ،خود نجاتگری و نجات مصدوم در آب های خروشان را آموزش دیدند.

امیری ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب زیاد در منطقه آموزش و افزایش توان امدادی امدادگران لازم و ضروری است .

رییس شعبه هلال احمر بجنورد افزود: این امدادگران به همراه تجهیزات تخصصی امداد و نجات با نظارت مربیان کارآزموده با حضور در این دوره آموخته های امدادی خود را بازآموزی کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سطح علمی امدادگران هلال احمر خراسان شمالی در بخش سیلاب

ارتقاء سطح علمی امدادگران هلال احمر خراسان شمالی در بخش سیلاب