مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1396 ساعت 00:552017-08-12اقتصادي

مهم ترین خواسته صنعتگران از شریعتمداری


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خواستار حل مشکلات بانکی واحدهای تولیدی و نیز رسیدگی به وضعیت معادن در دولت دوازدهم شد.

- عبدالوهاب سهل آبادی در گفت وگو با ایسنا و در ارتباط با معرفی محمد شریعتمداری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی جهت کسب رای اعتماد و حضور در کابینه دولت دوازدهم، اظهار کرد: با توجه به سابقه قابل اشاره شریعتمداری در حوزه بازرگانی وی گزینه مناسبی است تا در مقوله صادرات با جدیت بیشتری پیش برویم و بتوانیم شاهد رونق بیشتری در این بخش باشیم.

وی ادامه داد: شریعتمداری در سمت معاونت اجرایی رییس جمهوری در دولت یازدهم حضور داشته و از مشکلات صنعت کشور نیز مطلع است.

علاوه بر این وی چندین سال در وزارت بازرگانی سکان دار بوده و اگر بخش خصوصی به گونه ای برنامه ریزی شده در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار بگیرد، قطعا شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به این که یکی از عمده ترین مشکلات موجود در دولت یازدهم و در بخش صنعتی کشور مسائل بانکی و گرفتاری های جامعه تولیدی در این حوزه بود، بیان کرد: متاسفانه بدهی های بانکی مربوط به واحدهای تولیدی رو هم انباشته شده و هرگونه تسهیلاتی که در آینده به این بخش تعلق گیرد، دیون صنعتگران را بیش از پیش اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین خواسته صنعتگران از شریعتمداری

مهم ترین خواسته صنعتگران از شریعتمداری