مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 18:052017-08-12سياسي

رییس سازمان نقشه برداری: به روزرسانی عکس ها دغدغه دائمی این سازمان است


به روزرسانی عکس ها دغدغه دائمی سازمان نقشه برداری کشور است.

- رییس سازمان نقشه برداری: به روزرسانی عکس ها دغدغه دائمی این سازمان است رییس سازمان نقشه برداری کشور گفت: به روزرسانی عکس ها دغدغه دائمی سازمان نقشه برداری کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا آزموده اردلان در نشست خبری اظهار کرد: در دنیای امروزی توسعه و پیشرفت با عقلانیت و تسلط بر پیرامون در عالی ترین درجه به نمایش درمی آید.

این مسئول ادامه داد: در کشورهای مترقی، سازمان ها بر اساس عقلانیت اداره و امور پیگیری می شود و بر همین اساس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مسئولیت برنامه ریزی را برای توسعه برعهده دارد که سازمان نقشه برداری کشور بازوی فنی برای سازمان برنامه و بودجه محسوب می شود.

وی افزود: نخستین گام، توسعه شناخت وضع موجود است و سازمان نقشه برداری اقدامات مختلفی را پیگیری می کند که از آن جمله ناوبری بوده است که ناوبری امکان حرکت دقیق از یک مکان به مکان دیگر را فراهم و برای توسعه و پیشرفت جامعه از جمله ضروریات محسوب می شود.

آزموده اردلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در عصری زندگی می کنیم که هر کسی اطلاعات بیشتری داشته، توانا بوده و در حال حاضر بیش از 90 درصد اطلاعات شامل موقعیت و مکان است و اگر سازمان ها بتوانند به بهترین نحو از اطلاعات توصیفی و اطلاعات موجود استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان نقشه برداری: به روزرسانی عکس ها دغدغه دائمی این سازمان است

رییس سازمان نقشه برداری: به روزرسانی عکس ها دغدغه دائمی این سازمان است