مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-12سياسي

گلایه نماینده بروجرد از معاون وزیر بهداشت


نماینده مردم بروجرد و اشترینان بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر بهداشت در راستای احداث داروخانه هلال احمر شهرستان خلف وعده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گودرزی در نشست خبری با اشاره به احداث داروخانه هلال احمر در بروجرد، گفت: دیناروند معاون وزیر بهداشت در این راستا خلف وعده کردند در حالی ‎ که می توانستند اقدامی انجام دهند و قرار بود این داروخانه در بروجرد استان لرستان راه ‎اندازی شود اما تاکنون این وعده محقق نشده است بعد از مدتی گفته شد که این داروخانه در خرم ‎ آباد یا بروجرد راه ‎اندازی شود که هلال احمر هم اظهار داشت که اولویت راه اندازی این داروخانه در مرکز استان است.

وی افزود: 40میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

در دولت ‎های مختلف وضعیت تامین اجتماعی مناسب نبوده و با برگرداندن بدهی دولت ‎ ها به صندوق، بخش زیادی از مشکلات حل می ‎شود و می توان خدمات بیشتری را ارائه داد.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: بیمارستان آیت الله بروجردی نباید ناقص افتتاح شود چراکه اگر ناقص به بهره‎ برداری برسد مردم با مراجعه به این بیمارستان غصه شان بیشتر می ‎شود و این موضوع با وزیر مطرح شد که قرار شد اگر وضعیت بیمارستان به حد نصاب و مطلوب برسد، افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نماینده بروجرد از معاون وزیر بهداشت

گلایه نماینده بروجرد از معاون وزیر بهداشت