مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 13:552017-08-12اقتصادي

نهایی شدن موافقت نامه با شرکت « ام تی ان» آفریقای جنوبی


وزیر ارتباطات از تداوم مذاکره با شرکت ام تی ان (MTN) آفریقای جنوبی برای حضور در اجرای پروژه فیبر نوری در هشت کلان شهر ایران خبر داد و گفت: موافقت نامه صاحبان سهام به زودی نهایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی اظهار کرد: مقدمات حضور شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی به عنوان سرمایه گذار خارجی در پروژه فیبرنوری با همکاری شرکت های داخلی در حال انجام و روند کار راضی کننده است.

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: موافقت نامه ای که باید در این باره بین صاحبان سهام امضا شود در یکی دو هفته آینده جمع بندی و سند نهایی نیز کامل خواهد شد.

واعظی گفت: مقرراست شرکت ام تی ان 750 میلیون دلار سرمایه گذاری در پروژه فیبرنوری انجام دهد که نزدیک به 300 میلیون دلار آن به صورت مستقیم و 450 میلیون دلار آن به صورت غیر مسقیم خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه کشیده شدن فیبرنوری به هشت کلان شهر با همکاری سرمایه گذارخارجی را کاری مثبت و ماندگار برای کشور دانست.

هفدهم اسفندماه سال گذشته بود که واعظی، از یک اپراتور ایرانی که قرار بود برخی شهرهای کشور را به فیبرنوری مجهز کند اما نتوانست، انتقاد کرد و افزود: مقرر شده بود این اپراتور با همکاری یک شرکت خارجی و انعقاد قرارداد اقدام های لازم را برای تجهیز هشت کلان شهر به فیبر نوری آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن موافقت نامه با شرکت « ام تی ان» آفریقای جنوبی

نهایی شدن موافقت نامه با شرکت « ام تی ان» آفریقای جنوبی