مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1396 ساعت 09:102017-08-12ورزشي

شرط بخشیدن حاج صفی و شجاعی


حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، بازیکنان ملی پوش ایرانی باشگاه پانیونیوس یونان در مقدماتی لیگ اروپا مقابل تیم مکابی اسراییل واکنش های گسترده ای در داخل و خارج ایران به همراه داشته است.

این دو بازیکن که در بازی رفت تیم شان را در سفر به اسراییل همراهی نکردند، در بازی برگشت و در حالی که مچ بندهایی به شکل پرچم ایران به دست داشتند، مقابل حریف به زمین رفتند، آن هم در حالی که پیش از این بازی باشگاه یونانی در بیانیه ای از آنها خواسته بود تا با احترام به قراردادشان باشگاه را یاری دهند.

باشگاه یونانی در تل آویو و در غیاب بازیکنان ایرانی یک بر صفر شکست خورد و در بازی برگشت هم با وجود نمایش قابل قبول حاج صفی و شجاعی با گل به خودی پاناگیوتیس کوربوس، مدافع این تیم شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، به دنبال حضور این دو بازیکن فدراسیون فوتبال ایران ضمن محکوم کردن بازی با انتشار بیانیه ای با اعلام اینکه این دو نفر با وجود فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی، در دیدار رفت در فلسطین اشغالی حاضر نشده و این مهم را با پذیرش جریمه های مالی رعایت کردند تصمیم در مورد آنها را به پس از گفت وگوی رو در رو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان موکول کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بخشیدن حاج صفی و شجاعی

شرط بخشیدن حاج صفی و شجاعی