مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 ساعت 18:552017-08-09فرهنگي

جشنواره مد و لباس آذربایجان شرقی رقابتی می شود


سومین جشنواره مد و لباس آذربایجان شرقی 21 تا 26 مردادماه در چهار بخش رقابتی شامل دوخت لباس، طراحی لباس، نقاشی و پژوهش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، آیسان شیوا - دبیر سومین جشنواره مد و لباس استان آذربایجان شرقی گفت: این دوره از جشنواره 21 تا 26 مردادماه به شکل رقابتی برگزار می شود.

او ادامه داد: دوخت، طراحی لباس، نقاشی و بخش پژوهشی که اختصاص به موضوع اقتصاد مقاومتی دارد به عنوان بخش های در نظر گرفته شده برای این دوره از جشنواره استانی مد و لباس آذربایجان شرقی محسوب می شوند که در مجموع این چهار بخش، حدود 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شیوا اظهار کرد: از جمله دیگر برنامه های این دوره از جشنواره مد و لباس استان آذربایجان شرقی می توان به برپایی کارگاه آموزشی نقاشی با موضوع مد و لباس اشاره کرد که با حضور دانشجویان و دانش آموزان هنرستان های استان برگزار می شود.

دبیر سومین جشنواره مد و لباس آذربایجان شرقی بیان کرد: چهار کارگاه آموزشی در زمینه های مختلف مانند دوخت جادویی، چرم وزی و پته دوزی در دانشکده دختران الزهرا(س) برپا خواهد شد.

او به برنامه های جنبی این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: عرضه آثار منتخب ششمین جشنواره مد و لباس فجر، معرفی ظرفیت­ های بنیاد ملی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مد و لباس آذربایجان شرقی رقابتی می شود

جشنواره مد و لباس آذربایجان شرقی رقابتی می شود