مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 ساعت 13:202017-08-09بين الملل

دیدار پادشاه بحرین با فرستاده کویت با محوریت حل بحران قطر


به دنبال محاصره قطر توسط کشورهای عربی و میانجی گری کویت برای حل بحران، پادشاه بحرین در دیدار با فرستاده کویت به اقدام مشترک در مقابله با چالش های منطقه دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از خبرگزاری آناتولی، صباح الخالد الحمد الصباح، وزیر خارجه کویت سه شنبه شب وارد بحرین شد و پیام مکتوب صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت را که درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و مسائل مهم مشترک بود، به حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین تقدیم کرد.

پادشاه بحرین در استقبال از وزیر خارجه کویت در کاخ "الصافریه" همه را به اتحاد و اقدام مشترک در مقابله با تمامی خطرها و چالش ها فراخواند.

سفر وزیر خارجه کویت به بحرین به همراه محمد عبدالله المبارک الصباح، وزیر مشاور کویت در امور کابینه و جانشین وزیر اطلاع رسانی در پایان سفر دوره ای وی به منطقه خلیج فارس بود که یک روز طول کشید و در این سفر دوره ای به امارات و عمان سفر کرده و پیام مکتوب امیر کشورش را به قابوس بن سعید پادشاه عمان و خلیفه بن زائد، رییس امارات تقدیم کرد.

پیش از این نیز امیر کویت توسط نماینده خود پیام مکتوبی به سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان و عبد الفتاح سیسی، رییس جمهور مصر فرستاده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار پادشاه بحرین با فرستاده کویت با محوریت حل بحران قطر

دیدار پادشاه بحرین با فرستاده کویت با محوریت حل بحران قطر